بازدید استاندار محترم استان البرز از کارخانجات مقدم سال ۱۳۹۶

استاندار البرز : اگر مجموعه کارخانجات مقدم برند و انتخاب اول خرید است به جهت کیفیت تولیدات است؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز؛‌«دکتر محمدعلی نجفی» ظهر پنجشنبه نوزدهم بهمن ماه سال ۱۳۹۶ در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان که در کارخانجات مقدم واقع در شهرستان نظرآباد برگزار شد؛ اظهارداشت: مشکلات این واحد تولیدی مربوط به حوزه ملی است و فرمانداری ،شهرداری و شورای شهر نیز با این نگاه که مشکلات قانونی حل شود باید  موانع را برداشته و زمینه ساز رونق دوباره این واحد باشند.
استاندارالبرز گفت: امروز در خرید پارچه برند، پارچه وطنی مقدم در اولویت است و این نشان می دهد اگر این مجموعه توانسته است برند خود را حفظ کنند؛ به جهت کیفیت تولیدات بوده است. این واحد در حال حاضر مشکل فروش ندارد و تلاش می شود که  اگر امکان پذیر است در کارگروه های ملی نیز از تخفیفات ویژه برخوردار شوند. وی با بیان اینکه رویکرد اصلی باید کمک به رفع مشکلات باشد؛ گفت: در بحث تامین اجتماعی هم باید مساعدت های لازم صورت گیرد.

رئیس کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان با اشاره به اینکه موانع این واحد تولیدی در داخل استان نیست و در سطح کشور است؛ ادامه داد: رفع مشکلات این واحد تولیدی را باید ویژه دید و موانع را از سر راه برداشت.
دکتر نجفی افزود: موانع این واحد تولیدی در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان و کشور باید پیگیری و رفع شود. 
کارخانجات مقدم با ۶ دهه فعالیت در صنعت نساجی؛ به عنوان قدیمی‌ترین واحد نساجی در کشور فعالیت داشته است.

استاندار البرز در ادامه بازدیدی هم از خط تولید مجموعه کارخانجات مقدم داشت.

منبع خبر : پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز – ۹۶/۱۱/۱۹